Moikka, tällä viikolla oon saanut muistella miten operaa käytetään, jo viime viikolla käytin sitä, mutta tällä viikolla oon muistanut aika hyvin jo miten se homma siellä operassa toimikaan :)
Oon chekannut asiakkaita sisään, chekannu asiakkaita ulos, harjotellut varausten tekoa, värittänyt listan puhtaista ja likaisista huoneista, ottanut huonemaksuja vastaan ja varannut etukäteen huoneita asiakkaille.. oon myös "pessyt tiskejä operassa" eli mites selittäisin sen selko suomenkielellä.. washannut semmoisia listoja:D ! kattelin tänään myös jouluaaton pöytävarauksia ja laittelin niitä sitten kahdelle eri listalle. Eli vois melkeenpä sanoa, että perus hommat respassa jo onnistuu hyvin:)
Myymälänkassa multa onnistuu jo hyvin ja hoitovaraus dayspahan on kans helppoo hommaa ja kivaa :) huomenna alkaa joululoma, kun hotelli on kiinni 26.12- 7.1 niin mukava loma kerkee tohon väliin muodostumaan! Loman jälkeen sitten ois tarkoitus päästä kerrossiivousta testaamaan, myös brekuvuoroja oli muutama tiedossa ja sähköisen kaupankäynninjuttuja ois myös luvassa.
Aika menee hirmu nopeesti, kun just laskeskelin niin tammikuun loppu on jo aikas lähellä ja sit loppuu mun työharjottelu täällä :o
Mut mä painun nukkumaan, huomenna aamuvuoroon!
Moi:)
torstai 19. joulukuuta 2013
tiistai 3. joulukuuta 2013
Ekat päivät!
Moi! Eli aloitin eilen työt Rantasipi Siuntion Kylpylässä. Tänään oli mun toinen päivä ja olin iltavuorossa. Pääsin töistä tossa tunti sitten :) Oon tutustunut lähinnä siihen, mitä respassa tehään ja saanut sitten itekkin koittaa kaikkee mahdollista, esim. oon ottanut vastaan kuntosaliasiakkaita, uimahalliasiakkaita ja sitten jos joku on ostanut kaupasta jotain niit otan rahaa vastaan ja annan kuitin yms.. :) Tänään koristeltiin mun pomon kanssa joulukuusi! Katottiin myös, että mitkä huoneet on puhtaita, likaisia ja mistä huoneista lähtee ihmiset huomenna. Katottiin myös huomisen tulijat valmiiksi ja tulostettiin matkustajakortit ja katsottiin onko mitään erikoista huomiseksi tiedossa. On tärkeetä myös joka päivä katsoa sähköpostit, että onko tullut varauksia tai muuta. Sain tänään myös tehdä sellaisia lahjapaketteja erilaisista tuotteista, eli laitoin vaikka kynttilän ja jonkun suklaapussin samaan semmoseen läpinäkyvään pussiin ja laitoin lahjanarua ympärille ja laskin "paketin" yhteishinnan:) Kivaa on ollut!! Huomenna taas iltavuoro!
Heips!
ps. sain tänään ihailijapostia XD
Heips!
ps. sain tänään ihailijapostia XD
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)