torstai 13. helmikuuta 2014

tired

Moikkamoi!
Töissä on mennyt hyvin, museo on loistopaikka. Työkaverit on parhaita, töissä menee kivasti. Oon oppinut hyvin opastusvaraukset ja tilavarausjutut, eli ti-to iltapäivällä päivystän puhelinta ja sieltä saattaa tulla varauksia ja mä sitten varailen tiloja tai opastuksia. Opastusvarausten teko on kivaa. Aika puhelimessa menee nopeesti. Tänään oli ihan kiva päivä töissä, opastusvarauksia ja salivalvontaa. Ei mitään erikoista. 
Hai on uinut museoon, wuhuu kattokaa uutiset tänään yleltä 18:30! 
Nyt istun bussissa ja meinaan nukahtaa, vapaapäivää odotellessa joka on seuraavan kerran vissiinki vasta kolmen vkon päästä, en suosittele kenellekkään kahta työpaikkaa samaa aikaa. En tiiä mitä kirjottaisin vielä kun ei oo oikein mitään erityistä. Ehkä jatkan sit kirjottamista kun tapahtuu jotain erikoista ja sais vähän pidemmän blogitekstin.

Se on hejdå!

torstai 6. helmikuuta 2014

:)

Vaksina:)as :) On niin hyvä mieli jotenkin töiden jälkeen, että teki mieli tulla kirjotteleen! Nyt istun bussissa matkalla kotiin, tänään oli kiva päivä.  Menin vasta 11 töihinja sitte päivystin opastusvarauspuhelinta 13-15. Neljältä alkoi ilmainen sisäänpääsy joka kesti kuuteen asti. Laskin aluksi semmosilla laskureilla paljonko kävijöitä ja sitten menin kiertelee, ihanaaa: tänään sai puhuu enkkua aika paljon♥ haluisin puhuu sitä enemmänkin mutta en ehkä suomalaisille rupee enkuks höpöttää XD
Oon oppinut mielestäni hyvin sen opastusvarauspuolen ja sen miten muokata kaikkia juttuja siellä.:) Joskus mietin, että asiakaspalvelu ei ois mun juttu, mutta tänään varmistuin asiasta täysin: se on just mun juttu! Asiakaspalvelu on ihanaaa♥ kuulostan varmaan seonneelta, mutta hyvinä päivinä asiakkaat ja palvelu on ihanaa:)
Mitähän vielä.. ei varmaan mitään erikoista:) tämmönen lyhyt postaus. No mutta mäpä jatkan bussissa istumista.
Hejdå♥
Lisää kuvateksti

tiistai 4. helmikuuta 2014

työpaikan vaihto!

Moi! Mun työharjoittelu rantasipissä loppui perjantaina, ja silloin mulla oli myös näytöt! Nyt tänään mulla alkoi työharjoittelu sitten luonnontieteellisessä museossa♥ Oli ihanaa palata sinne takaisin :)  elikä tästä lähin päivittelen tänne blogiin kuulumisia museosta.
 Tää työharjoittelujakso on ollut ehkä rankinta aikaa ikinä, koska viikolla pitkiä päiviä töissä (nyt vielä helsinkiin mennessä aamulla n. klo 5 aikaan herätys) ja viikonloput sitten S-marketissa. Se on ihan tosi rankkaa olla kahdessa eri työpaikassa ja yrittää sopia aikoja milloin pääsen omiin hommiin. Mutta oon päättänyt, että vedän kunnialla loppuun asti ja kesällä pidän muutaman päivän kesäloman :') + Sitten vielä hirveä stressi siitä mitä teen kun valmistun?????? Ei mitään hajua. Ei mitään. No kai tässä on sitäkin aikaa miettiä....:D
 Aiheesta taas muualle.. Mitä tein tänään museossa? Noh, muistelin kassankäyttöä ja hyvin se muistui mieleen! Olin myös opastusvarauksia tekemässä ja kuuntelin kun työkaveri vastas puhelimeen, eli pääsen sitä hommaa itekin tekemään varmaan huomenna tai ylihuomenna. Eli mun hommaa museossa on nyt harjoittelun aikana opastusvaraukset ja puheluun vastaus, kassalla oleminen ja vahtimestarina oleminen!
Mutta se siinä, kirjotttelen taas jonain toisena päivänä :) hejdo!