Vaksina:)as :) On niin hyvä mieli jotenkin töiden jälkeen, että teki mieli tulla kirjotteleen! Nyt istun bussissa matkalla kotiin, tänään oli kiva päivä. Menin vasta 11 töihinja sitte päivystin opastusvarauspuhelinta 13-15. Neljältä alkoi ilmainen sisäänpääsy joka kesti kuuteen asti. Laskin aluksi semmosilla laskureilla paljonko kävijöitä ja sitten menin kiertelee, ihanaaa: tänään sai puhuu enkkua aika paljon♥ haluisin puhuu sitä enemmänkin mutta en ehkä suomalaisille rupee enkuks höpöttää XD
Oon oppinut mielestäni hyvin sen opastusvarauspuolen ja sen miten muokata kaikkia juttuja siellä.:) Joskus mietin, että asiakaspalvelu ei ois mun juttu, mutta tänään varmistuin asiasta täysin: se on just mun juttu! Asiakaspalvelu on ihanaaa♥ kuulostan varmaan seonneelta, mutta hyvinä päivinä asiakkaat ja palvelu on ihanaa:)
Mitähän vielä.. ei varmaan mitään erikoista:) tämmönen lyhyt postaus. No mutta mäpä jatkan bussissa istumista.
Hejdå♥
 |
| Lisää kuvateksti |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti