tiistai 4. helmikuuta 2014

työpaikan vaihto!

Moi! Mun työharjoittelu rantasipissä loppui perjantaina, ja silloin mulla oli myös näytöt! Nyt tänään mulla alkoi työharjoittelu sitten luonnontieteellisessä museossa♥ Oli ihanaa palata sinne takaisin :)  elikä tästä lähin päivittelen tänne blogiin kuulumisia museosta.
 Tää työharjoittelujakso on ollut ehkä rankinta aikaa ikinä, koska viikolla pitkiä päiviä töissä (nyt vielä helsinkiin mennessä aamulla n. klo 5 aikaan herätys) ja viikonloput sitten S-marketissa. Se on ihan tosi rankkaa olla kahdessa eri työpaikassa ja yrittää sopia aikoja milloin pääsen omiin hommiin. Mutta oon päättänyt, että vedän kunnialla loppuun asti ja kesällä pidän muutaman päivän kesäloman :') + Sitten vielä hirveä stressi siitä mitä teen kun valmistun?????? Ei mitään hajua. Ei mitään. No kai tässä on sitäkin aikaa miettiä....:D
 Aiheesta taas muualle.. Mitä tein tänään museossa? Noh, muistelin kassankäyttöä ja hyvin se muistui mieleen! Olin myös opastusvarauksia tekemässä ja kuuntelin kun työkaveri vastas puhelimeen, eli pääsen sitä hommaa itekin tekemään varmaan huomenna tai ylihuomenna. Eli mun hommaa museossa on nyt harjoittelun aikana opastusvaraukset ja puheluun vastaus, kassalla oleminen ja vahtimestarina oleminen!
Mutta se siinä, kirjotttelen taas jonain toisena päivänä :) hejdo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti