torstai 13. helmikuuta 2014

tired

Moikkamoi!
Töissä on mennyt hyvin, museo on loistopaikka. Työkaverit on parhaita, töissä menee kivasti. Oon oppinut hyvin opastusvaraukset ja tilavarausjutut, eli ti-to iltapäivällä päivystän puhelinta ja sieltä saattaa tulla varauksia ja mä sitten varailen tiloja tai opastuksia. Opastusvarausten teko on kivaa. Aika puhelimessa menee nopeesti. Tänään oli ihan kiva päivä töissä, opastusvarauksia ja salivalvontaa. Ei mitään erikoista. 
Hai on uinut museoon, wuhuu kattokaa uutiset tänään yleltä 18:30! 
Nyt istun bussissa ja meinaan nukahtaa, vapaapäivää odotellessa joka on seuraavan kerran vissiinki vasta kolmen vkon päästä, en suosittele kenellekkään kahta työpaikkaa samaa aikaa. En tiiä mitä kirjottaisin vielä kun ei oo oikein mitään erityistä. Ehkä jatkan sit kirjottamista kun tapahtuu jotain erikoista ja sais vähän pidemmän blogitekstin.

Se on hejdå!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti