

Berliinin jälkeen oli aika mennä taas töihin, toki siinä oli muutama vapaa ennen töitä ja se tuli vietettyä kavereiden seurassa :))
Oon siis tosiaan vielkin silleen vuorotellut, että oon suurimman osan ajasta Luonnontieteellisessä museossa töissä ja sit ne vapaat mitä sieltä on niin s-marketissa. Luonnontieteellisessä museossa oon nyt päässyt enemmän jyvälle opastusvarauksissa ja koko viime viikon eli ti-to, kun se opastusvaraus on auki niin oon tehnyt itse niitä. Eli oon päivystänyt luurit korvassa ja odottanut, että puheluita tulisi ja mahdollisesti myös varannut asiakkaille opastuksia/ vastannut kysymyksiin mitä ikinä sieltä tuleekaan :) Se on kivaa hommaa!! Tässä hommassa tuntuu siltä, että nyt oon päässyt tekee työtä mistä tykkään! Ja se on kiva tunne:) Tunnen oloni jotenkin luontevaksi siinä puhelimen päässä varaamassa opastuksia =) Ja se homma on ihan helppoakin, jos ei tuu siis mitään esim. hankalia tilavarauksia..
Myös hankalia asiakkaita on tullut vastaan. Ulkomaalaiset, jotka eivät puhu englantia ovat hankalia. Ja jos sanon,että en puhu kieltänne, niin silti ne jatkaa. Sitä en ihan ymmärrä. Esim. jos en ymmärrä venäjää niin silti ne venäläiset puhuu mulle sitä niiden kieltä :D Noh ei voi mitään, aina on jotenkin selvitty:D
En nyt tiiä mitä kirjottaisin lisää, ei mulla oo mitään semmoista erikoista. Tosiaan vähän yli kuukauden päästä on kai opastuksen näyttö niin sitä oon nyt ahkerasti tehnyt ja yritän pärjätä siinä mahdollisimman hyvin ilman lunttilappuja :)
Jatkan tässä opinnäytetyön tekemistä, heippa : )

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti