torstai 10. huhtikuuta 2014

Kuulumiset

Moikka! En oo taas kirjotellut vähään aikaan, no siihen on hyvä syykin: sairastuin keuhkokuumeeseen ja olin sairaslomalla. Semmosta :/ mutta nyt oon taas back in business ja töissä menee mukavasti. Oon päässyt ti-to taas siihen opastuvarauspuhelimeen ja oon selvinnyt hyvin! Se on sellasta työtä mitä voisin tulevaisuudessakin tehdä, yleensä kaikki asiakkaat jotka soittaa on tosi hyvällä tuulella ja niiden kanssa on sit tosi kiva puhua. Luokkaretkirumba alkaa kuukauden päästä, toki nytkin on paljon koululais ja eskariryhmiä, mutta uskon että toukokuussa vielä enemmän! 
 Ensi viikolla mä hoidan yksin sitä puhelinpäivystystä, oon nytkin saanut hoitaa sitä yksin mutta ens viikolla siel ei oo ketään ees vieressä istumassa :-) kivaa! Hoidin myös itselleni pienimuotoisen opastuskeikan, eli ei ensi viikolla vaan sitä seuraavalla viikolla lupasin vähän esitellä taloa ryhmälle vähän vanhempia ihmisiä. Uskon et se on kivaa. Mun opastuksen näyttökin on kohta,okei tai no kuukauden päästä mut silti aika pian :) oon tehnyt sen ruotsia vaille valmiiksi. Mutta nyt mä jatkan kohti töitä bussilla ja huominen vielä jonka jälkeen on "vapaapäivä" eli s-market hommia. Jaksaa jaksaa! 

Heiheiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti