Moi! Eli aloitin eilen työt Rantasipi Siuntion Kylpylässä. Tänään oli mun toinen päivä ja olin iltavuorossa. Pääsin töistä tossa tunti sitten :) Oon tutustunut lähinnä siihen, mitä respassa tehään ja saanut sitten itekkin koittaa kaikkee mahdollista, esim. oon ottanut vastaan kuntosaliasiakkaita, uimahalliasiakkaita ja sitten jos joku on ostanut kaupasta jotain niit otan rahaa vastaan ja annan kuitin yms.. :) Tänään koristeltiin mun pomon kanssa joulukuusi! Katottiin myös, että mitkä huoneet on puhtaita, likaisia ja mistä huoneista lähtee ihmiset huomenna. Katottiin myös huomisen tulijat valmiiksi ja tulostettiin matkustajakortit ja katsottiin onko mitään erikoista huomiseksi tiedossa. On tärkeetä myös joka päivä katsoa sähköpostit, että onko tullut varauksia tai muuta. Sain tänään myös tehdä sellaisia lahjapaketteja erilaisista tuotteista, eli laitoin vaikka kynttilän ja jonkun suklaapussin samaan semmoseen läpinäkyvään pussiin ja laitoin lahjanarua ympärille ja laskin "paketin" yhteishinnan:) Kivaa on ollut!! Huomenna taas iltavuoro!
Heips!
ps. sain tänään ihailijapostia XD
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti