Moikka, tällä viikolla oon saanut muistella miten operaa käytetään, jo viime viikolla käytin sitä, mutta tällä viikolla oon muistanut aika hyvin jo miten se homma siellä operassa toimikaan :)
Oon chekannut asiakkaita sisään, chekannu asiakkaita ulos, harjotellut varausten tekoa, värittänyt listan puhtaista ja likaisista huoneista, ottanut huonemaksuja vastaan ja varannut etukäteen huoneita asiakkaille.. oon myös "pessyt tiskejä operassa" eli mites selittäisin sen selko suomenkielellä.. washannut semmoisia listoja:D ! kattelin tänään myös jouluaaton pöytävarauksia ja laittelin niitä sitten kahdelle eri listalle. Eli vois melkeenpä sanoa, että perus hommat respassa jo onnistuu hyvin:)
Myymälänkassa multa onnistuu jo hyvin ja hoitovaraus dayspahan on kans helppoo hommaa ja kivaa :) huomenna alkaa joululoma, kun hotelli on kiinni 26.12- 7.1 niin mukava loma kerkee tohon väliin muodostumaan! Loman jälkeen sitten ois tarkoitus päästä kerrossiivousta testaamaan, myös brekuvuoroja oli muutama tiedossa ja sähköisen kaupankäynninjuttuja ois myös luvassa.
Aika menee hirmu nopeesti, kun just laskeskelin niin tammikuun loppu on jo aikas lähellä ja sit loppuu mun työharjottelu täällä :o
Mut mä painun nukkumaan, huomenna aamuvuoroon!
Moi:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti